2 Mayıs 2018 Çarşamba

GENÇLER İÇİN YAZ KAMPI

Ülkemiz de ve tüm Dünyada Okul dışı zamanların değerlendirilmesi gibi eğitimin faydası Yaz Kampı veya Gençlik Kampları, Çocuk gelişiminde önemli olduğu kadar iyi bir rol oynamaktadır. Gelişimin en verimli dönemleri gençlik yılları olmuştur.

GELİŞİM DÖNEMİNDE KAMPIN FAYDALARI

Gençlerin  gelişiminde Anne ve Baba olarak yetiştirmeyi desteklediği kadar, Öncelikle iyi bir eğitim ve çevresinin önemi büyüktür. Özellikle günümüzde Yaz Kampları programları bu gelişimi önemli ölçüde desteklediği kadar, büyük önemi ve yeri vardır. Kampçıların yaşamı boyunca eğitim ve öğretim dışında ihtiyaçlarını Yaz Kampı etkinliklerinden ve aktivitelerden kazanımları kadar daha fazlasını karşılamaktadır. Yaz Kampında, Arkadaşlarından öğrenecekleri bazı sosyal bir çok konuyu kamplarda sosyalleşerek ilerdeki yıllara güzel ortam oluşturur.

KAMPÇILAR DA SOSYALLEŞME

Kampçılar programlarda aldıkları bilgileri İle Öğrencilerin olumlu  düşüncelerinin şekillenmesini etkiliyor. Yaz Kampındaki eğitimin ve Aktivitelerinin etkili şekilde uygulanması ile Çocuklarımızın bakış açısını olumlu yönde değiştirecektir.

2018 yılı Eğitim ve Öğretim yılının bitmesi ve  tatilinin gelmesi ile başlayan uluslararası düzenlenen Gençlik Kampında,  hayatı boyunca çocuklar eksikliklerini tamamlama fırsatı bularak sosyal konuları yorumlama kabiliyetini geliştirmektedir.

Yaz Kampından sonra kendi kararını kendisi verecek hale geldikleri zaman çevresinde etkili birey olabilirler. Okul dışı eğitim olan çocuklar ve gençler şart olduğundan dolayı hataların yapılmasının önüne ancak kampta yapılan uygulamalar ve testler ile geçilebilir.


KAMP BOŞ ZAMANLARININ DEĞERLENDİRME YERİDİR

Gençlerin boş zamanlarını da programlamak ve planlamak gerekir. Okul Dışı Eğitim Olan Yaz Okulları ve Yaz Kampları bir gereksinim sonucunda gelişime açık ve doğmuştur. Boş zamanlarını doğru olarak yapmayan ve planlamayan eğitmenler çocuklarımıza iyi eğitim veremediği gibi  maalesef kötü alışkanlıklara doğru ilerlemektedir. Çocuklarımıza doğru arkadaşlıklar ve dostluklar edinilmesini sağladığı gibi arkadaşları arasındaki bir çok ilişkilerin güçlenmesi ve kuvvetlenmesini sağlar.

Hiç yorum yok: