18 Nisan 2018 Çarşamba

YAZ KAMPININ ÇOCUKLARIN GELİŞİMİNE FAYDASI

İYİ BİR EĞİTİMİ YAZ KAMPI DESTEKLEMEKTEDİR

Çocukların ailesinden aldığı eğitim gibi, İyi bir eğitim kadar çevresinden aldığı eğitimin önemi büyüktür. Okul dışı eğitimin önemi özellikle Yaz Kampları Programları bu gelişimi desteklemektedir. Çocuklarımız yaşamı boyunca eğitim ve öğretim dışında gelişimi destekleyen ve ihtiyaçlarını Yaz Kampı Etkinliklerinden karşılamaktadır. Arkadaşlarından bir çok konuyu kamplarda sosyalleşerek öğrenmeleri ve güzel ortam sağlarlar.

NORMAL EĞİTİMİN DIŞINDA KALAN BOŞ ZAMANI DEĞERLENDİRMEKTE

Eğitim ve Öğretim dışında kalan ve Yaz tatilinin gelmesi ile başlayan Gençlik Kampında,  çocuklar boş zamanları değerlendirmektedir. Tecrübe gibi eksikliklerini bu kamplarda tamamlama fısatı bulmaktadır. Burada sosyal konuları yorumlama kabiliyetine ve tecrübesine ulaşacaklardır.

OKUL DIŞI EĞİTİMİN ÖNEMİ BÜYÜKTÜR

Boş zamanlarını çocuklar kadar aileler de programlamak zorundayız.Okul Dışı Eğitime destek veren bir çok yaz kampı bulunmaktadır. Yaz Kampları Bir gereksinim sonucunda ve eğitimin bir parçası olarak doğmuştur. Boş zamanlarını Yaz Kampı gibi doğru olarak planlamayan Aileler Çocuklarımız kötü alışkanlıklara doğru gitmesine engel olamamaktadır. Yaz Kampları gibi aquakamp, Çocuklarımıza doğru arkadaşlıklar edinmesini ve Arkadaşları arasındaki ilişkilerin geliştirmesi sağlanır.

ÇOCUKLAR KENDİ KARARINI VERMEYİ KAMPLARDA ÖĞRENİYOR


Yaz Kampı programının amacı kendi kararını kendisi verecek hale geldikleri zaman çevresinde etkili birey olarak gelişimini tamamlar. Okul dışı eğitimin en önemli destekçisi olan  olan Yaz Kampları şart olduğundan dolayı hataların yapılmasının önüne ancak kampta yapılan düzeltme ve uygulamalar ile geçilebilmektedir.







Hiç yorum yok: