5 Haziran 2018 Salı

ÇOCUK GELİŞİMİ VE YAZ KAMPI

Dünyada Okul Dışı Eğitimin Olmazsa olmazı Olan Yaz Kampı Veya Gençlik Kampları, Çocuk gelişiminde Önemli bir rol oynamaktadır. Çocuk  gelişiminde Ailenin olduğu kadar, İyi bir eğitim ve çevresinin önemi büyüktür. Özellikle Günümüzde Yaz Kampları Programları bu gelişimi desteklediği kadar, önemli yeri vardır.

Çocuklarımız yaşamı boyunca Eğitim ve öğretim dışında ihtiyaçlarını Yaz Kampı Etkinliklerinden karşılamaktadır. Yaz Kampında, Arkadaşlarından öğrenecekleri bir çok konuyu kamplarda sosyalleşerek güzel ortam sağlarlar.

Çocuklar Yaz kamplarında aldıkları bilgileri İle Öğrencilerin olumlu  düşüncelerinin şekillenmesini etkiliyor. Yaz Kampındaki eğitimin ve Aktivitelerinin etkili şekilde uygulanması ile Çocuklarımızın bakış açısını olumlu yönde değiştirecektir.

Eğitim ve Öğretim yılının bitmesi ve Yaz tatilinin gelmesi ile başlayan Gençlik Kampında,  hayatı boyunca çocuklar eksikliklerini tamamlama fısatı bularak sosyal konuları yorumlama kabiliyetine ulaşacaklardır

Yaz Kampından sonra Kendi kararını kendisi verecek hale geldikleri zaman çevresinde etkili birey olabilirler. Okul Dışı Eğitim olan  şart olduğundan dolayı hataların yapılmasının önüne ancak kamp yapılan uygulamalar ile geçilebilir. Öğrenciler  boş zamanların  programlamak zorundayız. Zaten Okul Dışı Eğitim Olan Yaz Okulları ve Yaz Kampları Bir gereksinim sonucunda doğmuştur. Boş zamanlarını doğru olarak planlamayan Çocuklar maalesef kötü alışkanlıklara doğru ilerlemektedir. Yaz Kampları, Çocuklarımıza doğru arkadaşlıklar edinilmesini sağladığı gibi Arkadaşları arasındaki ilişkilerin kuvvetlenmesini sağlar.

Hiç yorum yok: