30 Ağustos 2017 Çarşamba

SU KORKUMU NASIL YENERİM?

Öncelikle su korkumuzu yenmek için Profesyonel Bir Kulüpten yardım almanız gerekmektedir.Yüzme korkusu genelde boğulma tehlikesiyle ilişkili olan içgüdüsel bir korkudur. Bunun yanı sıra çocuklukla yaşanmış kötü deneyimler sizi böyle bir korku yaşamaya itmiş olabilir. Yetişkin biri eğer sudan ve yüzmekten korkuyorlarsa size de bu korku sirayet etmiş olabilir. En önemlilerinden biri de daha önce yüzmeyi öğrenirken profesyonel bir Aquakamp Yüzme Kursundan yardım almamış olmanız olabilir.

Bu çalışmalarda, yetersiz ve stresli bir eğitim sizi yüzme sporunu seveceğiniz yerde ondan soğutabilir hatta fobi geliştirmenize sebebiyet verebilir. Bunun için Aquakamp Yüzme Dersi almalısınız.

Su korkumuzu nasıl yenebiliriz?

Su korkumu yenmek istiyorum, Sorusunu sorduğunuzu duyar gibiyiz. Bunun cevabı tabi ki tecrübeli bir ekiple uygun havuz koşulları sağlayan bir Aquakamp Yüzme Kursunda alacağınız hizmet ve eğitim olacaktır. Fakat ön bilgilendirme olarak sizlere şunlardan bahsedebiliriz :

Gideceğiniz Yüzme Kursunu İyi araştırarak AQUA KAMP yada ( AQUA SPOR KULÜBÜNÜ )  tercih edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: